Blogs

Blogs worden goed gelezen


Zoek je als bestuurder een luchtige manier om belangrijke onderwerpen bij je medewerkers onder de aandacht te brengen? Overweeg dan te gaan bloggen. In een blog geef je lezers een kijkje in je leven, professioneel en persoonlijk, zoals je werkelijk bent. Je maakt de lezer deelgenoot van je leven. Van je enthousiasme, je plannen en je successen, maar evengoed van je zorgen. De ervaring leert dat blogs vaak door meer dan negentig procent van de ontvangers worden geopend en in het algemeen erg worden gewaardeerd.

Daarnaast kun je een blog gebruiken om jouw visie op zaken te geven. Wanneer je oplet dat een blog niet te commercieel wordt, is er niets op tegen als organisatie regelmatig experts te laten bloggen over innovaties. Hebben jouw experts daarvoor niet de tijd? Vinden ze het lastig hun inhoudelijke expertise in toegankelijke taal op papier te krijgen? Dan helpen wij daar graag bij, door te werken als ghost writer. In het verleden hebben onze klanten niet alleen meer naamsbekendheid gekregen, maar ook commercieel succes als gevolg van hun expertmatige manier van publiceren. Verspreiding via social media doet de rest.

 

Wij schrijven jouw blog

Sinds een aantal jaar schrijven wij blogs voor bestuurders die interessante verhalen hebben, maar die het aan tijd ontbreekt om deze neer te schrijven. Tijdens een call van maximaal tien minuten krijgen we alle input, waarna we altijd in staat zijn een passend blog te produceren. De tijd is er rijp voor. Waar wacht je nog op?


Lees hier de acht tips voor het schrijven van een geslaagd blog.