Nieuwsbrief schrijven

Nieuwsbrieven vol informatie en inspiratie


De traditionele nieuwsbrief blijft een middel bij uitstek om een groot publiek te bereiken. Verspreid deze nieuwsbrief met een zekere regelmaat en zorg voor mooie beelden, korte teksten, echt nieuws en veel human interest. Door na elke editie de statistieken te bekijken, weet je direct of het opstellen de moeite waard was. Hoeveel procent van de ontvangers heeft de nieuwsbrief geopend, welke artikelen zijn het meest gelezen? Want hoe old-fashioned ook, de nieuwsbrief vormt nog steeds een bron van informatie en inspiratie. Wij maken nieuwsbrieven die een ongekend hoog percentage lezers hebben. Daar zijn we best trots op.

 

Nieuwsbrief schrijven met waarde voor ontvanger

Vergeet vooral niet dat je NIEUWS moet melden, zowel intern als extern. Daarom verstuur je liever vier nieuwsbrieven per jaar met daadwerkelijk nieuws, dan dat je jezelf een maandelijkse deadline oplegt terwijl de lezer weinig nieuwigheden voorgeschoteld krijgt. En vergeet niet dat de human interest-factor, bij voorkeur werkgerelateerd, in vrijwel alle organisaties enorm wordt gewaardeerd.


NIEUWSBRIEFTIPS

Nieuwsbrief schrijven - Ris consultancy